ΟΜΙΛΟΙ
«Μουσικός όμιλος»
Υπεύθυνος κ. Γεωργακόπουλος Γρηγόριος
Εκπαιδευτικοί-παιδαγωγικοί στόχοι: Η δημιουργία μουσικού συνόλου, η ανάπτυξη της
ομαδικότητας, της συνεργασίας, η καλλιέργεια της έκφρασης και η εξωτερίκευση
συναισθημάτων.
Μαθησιακά αποτελέσματα: Η δημιουργία μουσικού συνόλου με όσα όργανα γνωρίζουν να
παίζουν οι μαθητές με στόχο την εμφάνιση στις σχολικές γιορτές.
«Παίζοντας με τις λέξεις Ά επιπέδου, γνωρίζω το Γαλλικό Πολιτισμό»
Υπεύθυνη κ. Γραμμένου Θεοδώρα
Εκπαιδευτικοί-παιδαγωγικοί στόχοι: Συμμετοχή στην καλλιέργεια και τον πολιτισμό της
Γαλλικής γλώσσας και η ικανότητα διαχείρισης του χρόνου.
Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι μαθητές-τριες να μπορούν να χαιρετούν, να παρουσιάζονται,
να πραγματοποιούν αγορές, να δίνουν πληροφορίες, χρησιμοποιώντας λεξιλόγιο καθημερινής
ζωής.
“Seismo-lab”
Υπεύθυνος κ. Διαμαντής Κωνσταντίνος
Συνεργαζόμενος κ. Ανδρεαδέλης Ιωάννης
Εκπαιδευτικοί-παιδαγωγικοί στόχοι: Δημιουργία σεισμογράφου και ανάλυση σεισμικών
κυμάτων.
Μαθησιακά αποτελέσματα: Εφαρμογές ηλεκτρισμού και κυμάτων.
“Can Sat”
Υπεύθυνος κ. Ανδρεαδέλης Ιωάννης
Συνεργαζόμενος κ. Διαμαντής Κωνσταντίνος
Εκπαιδευτικοί-παιδαγωγικοί στόχοι: Δημιουργία μικρού δορυφόρου με απομακρυσμένη
μετάδοση δεδομένων.
Μαθησιακά αποτελέσματα: Ηλεκτρονικά κυκλώματα, βασικός προγραμματισμός
«Χορευτικός Όμιλος»
Υπεύθυνη κ. Μουρτοπούλου Μαρία
Εκπαιδευτικοί-παιδαγωγικοί στόχοι: Μουσικοκινητικός συντονισμός, ομαδικότητα,
συμμετοχή, κοινωνικοποίηση, ελευθερία έκφρασης, ψυχαγωγία.
Μαθησιακά αποτελέσματα: Προαγωγή σωματικής και ψυχικής υγείας, ανάπτυξη
διαπροσωπικών σχέσεων, ενίσχυση της αυτοπεποίθησης.
«Ο κόσμος των κόμικ»
Υπεύθυνη κ. Σύρμα Ευαγγελία
Εκπαιδευτικοί-παιδαγωγικοί στόχοι: Καλλιέργεια φιλαναγνωσίας, ψυχαγωγικό ανάγνωσμα,
προβολή θεμάτων όπως οικολογία, ειρήνη, πρότυπα του βαθιά καλού και δίκαιου.
Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι μαθητές αποθηκεύουν και αποκωδικοποιούν πληροφορίες με
διπλό τρόπο σε δύο συστήματα μνήμης (λεκτικές μη λεκτικές