Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΊΟΥ MAΣ


 


Αγαπητοί γονείς,


Ονομάζομαι Άννα Χατζή και είμαι η νέα μισθώτρια του κυλικείου του 1ου Γυμνασίου Βριλησσίων.
Σας απευθύνω την επιστολή αυτή προκειμένου να σας ενημερώσω για τα εξής:
Επειδή και εγώ ως μητέρα μπορώ να αντιληφθώ την αγωνία σας για τη σωστή διατροφή των παιδιών σας στο σχολείο, έχω φροντίσει να προμηθεύομαι προϊόντα από μεγάλες ...και επώνυμες εταιρείες τροφίμων, όπως Creta Farm, Pillsbury, Απολλώνιο (όμιλος Καραμολέγκου), οι οποίες εφαρμόζουν προληπτικές μεθόδους για την εξασφάλιση της ασφάλειας και υγιεινής των τροφίμων σε όλα τα στάδια της διαδικασίας παραγωγής και διάθεσής τους, γνωστές ως HACCP, σύμφωνα με τα εγκεκριμένα ευρωπαϊκά πρότυπα.
Επίσης, αναγνωρίζοντας τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο καθένας μας τα τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης, προσπάθησα να προσαρμόσω, κατά το δυνατόν, τις τιμές μου ώστε να είναι προσιτές.
Τέλος, προκειμένου το κυλικείο να λειτουργεί σε ικανοποιητικά επίπεδα από πλευράς αισθητικής αλλά κυρίως υγιεινής, προχώρησα σε ριζική ανακαίνιση (αντικατάσταση επίπλων που ήταν ακατάλληλα για χρήση, βάψιμο όλων των χώρων), καθώς και σε προμήθεια νέας κινητής υποδομής (φούρνος, θερμοθάλαμος, καταψύκτης κ.λπ. ).

Ευελπιστώντας στην ενεργή βοήθειά σας, είμαι πρόθυμη να απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία σας, είτε μέσω του Συλλόγου σας, είτε κατ’ ιδίαν.

Εύχομαι καλή σχολική χρονιά.
Με εκτίμηση
Άννα Χατζή

Βριλήσσια, 17/11/2014